Az oldal böngészésével hozzájárul a cookie-k (sütik) használatához, amelyeket elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez használunk. További információk >> Elfogadom
Menü

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Megrendelt termék és a házhozszállítás díjának fizetési módja

Amennyiben a Vevő a megrendelés folyamán online fizetési módot, vagy a szállítás előtti banki átutalással történő fizetést választotta, és a termék(ek) és szállítás díját banki úton kiegyenlítette, úgy a termék kézbesítéskor a Vevőnek már semmilyen kötelezettsége nincs.
Utánvét fizetés választása esetén a termék(ek) vételárát és a szállítás költségét a Vevőnek a futárnak szükséges kiegyenlítenie. A kiegyenlített összeg tartalmazza a termék(ek) árát, az ÁFA mértékét és a szállítási díjat is. Megrendelésének megfelelően a futárnál készpénzes vagy bankkártyával történő fizetéssel tudja kiegyenlíteni az összeget.
A díj(ak)ról szóló számlát csomagunk minden esetben tartalmazza.

 

Házhozszállítás információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között. Amennyiben ebben az időszakban a Vevő nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A GLS e-mailben vagy SMS-ben értesíti a Vevőt a csomag feladását követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. A GLS futárszolgálat online felületén számos kézbesítési mód közül lehet választani: például akár új kiszállítási dátumot, vagy megadható egy másik cím, vagy átirányítható a csomag egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS. Webáruházunk pontos információval nem rendelkezik azzal kapcsolatban, hogy a kiszállítás napján az adott GLS futár az a Vevő lakhelyén hány órakor fogja kiszállítani a csomagot, így amikor a futár megkapja a csomagot, akkor hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást, melyről tájékoztatót a második e-mail értesítőben küld. A GLS egy webáruházunktól független cég, az időpontot a kiszállítás napjának reggelén ők határozzák meg.  Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is, ha bármi kérdésed lenne.

Ha a második kézbesítésnél sem tudja eljuttatni a futár a Vevőhöz a csomagot, akkor szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőség is rendelkezésre áll.
Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

 

Termékek szállítási határideje

Amennyiben a megrendelt termék státusza „Raktáron”, akkor a termék szállítási határideje 3-5 munkanapot vesz igénybe.
Amennyiben a megrendelt termék státusza „Rendelhető”, akkor a termék szállítási határideje 6-8 munkanapot vesz igénybe.
Amennyiben a megrendelt termék státusza „Előrendelhető”, akkor a termék szállítási határideje valószínűsíthetőleg 20-22 munkanapot vesz igénybe.
Amennyiben a kiszállítás ezen határidőkön belül nem tud megvalósulni, ügyfélszolgálatunk tájékoztatja a Vevőt, és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről.

 

Házhozszállítás díjszabása

Országszerte 1.390 Ft bruttó összegért vállaljuk a csomagok kiszállítását, mérettől, darabszámtól és súlytól függetlenül GLS futár segítségével. A feltüntetett összeg tartalmazza a csomagolási költségeket is. 

 

Fontos tájékoztatás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Át nem vett, vagy visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Megrendelőre terheljük. Újra elküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.